راتویلر Rottweiler

وبلاگ سگها ی ایرانی

محل بازی سگها در تهران-پارک سگها در تهران-تفریگاه سگها در تهران

راتویلر Rottweiler

اصلیت این نژاد آلمانی بوده و به دلیل قابلیت های بر جسته ای که دارد، از زمان های دور مورد توجه گله داران بوده و حتی به آن پلیس گله نیز می گفتند. این حیوان علاوه بر گله داری، استعداد ویژه ای در امر نگهبانی نیز دارد. از سال 1900 به دلیل صفات ممتازی که در او مشاهده می شد، رسما به عنوان سگ پلیس مورد استفاده قرار گرفت و اهمیت پیدا کرد.

مشخصات ظاهری: این سگ حیوانی زیبا، نیرومند با بدنی عضلانی و صورتی جذاب بوده و از هوش سرشاری برخوردار است. دارای گردنی قوی با سری پهن روی آن است و با وجود جثه نسبتا سنگینش، بسیار چابک و سریع است. گوشهای حیوان، کوچک و آویخته بوده و اغلب به رنگ سیاه دیده می شود. میانگین ارتفاع بدن در نرها 63 تا 69 سانتی متر و در ماده ها 58 تا 5/63 سانتی متر می باشد. متوسط وزن در نرها 50 و در ماده ها 5/38 کیلو گرم است. پوشش بدن کوتاه و اغلب به رنگ مشکی تا قهوه ای تیره می باشد.

مشخصات رفتاری: راتویلر اصولا حیوانی خوش سیرت و مهربان بوده و بر خلاف تصور اغلب مردم، ذاتا خشن نیست. حیوانی کاملا وقت شناس، باهوش و با حافظه ای بسیار قوی است، به طوری که آموزش آن می تواند بسیار لذت بخش باشد. رفتار و حرکات این حیوان کاملا منطقی و قابل پیشبینی بوده و معمولا عکس العمل غافلگیرانه ای از خود بروز نمی دهد. در عین حال در مقابل مهاجمین بسیار جسور و خطرناک است و به طور سرسختانه ای مبارزه می کند.

این سگ بعلت ساختار عضلانی فشرده و قوی، نیاز زیادی به ورزش و تحرک دارد و به دلیل قدرت زیادش، بهتر است از سنین تولگی مورد آموزش قرار بگیرد تا در زمان بلوغ، نگهداری و کنترل آن دشوار نباشد.


نظرات شما عزیزان:

mohamad.maha
ساعت22:40---7 شهريور 1391
سلام من تازه دوروزه که باسایت شماآشناشدم خداییش خییییییللللی عالیه خسته نباشید};-

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 16 ارديبهشت 1390برچسب:,ساعت 15:3 توسط رامتین| |

 دانلود آهنگ - قیمت خودرو - قالب وبلاگ